Thursday, June 18, 2009

Lambatnya Masa Berlalu

Tiap-tiap hari aku tengok countdown Phuket-Krabi ni..

Alahai lambatnya masa berlalu...Itinerary dh 70% siap, cuma nak tunggu Cawan review dan tokok tambah apa yang patut je. Dengki betul dengan member2 yang nk ke Koh Samui bulan depan nih, lagi beberapa hari je lagi diorg nak pergi bercuti...Adeh tension!! tension!!

Rasa depressed sesangat ni!! Dah la tengah hari tadi chatting ngn member pasal roadtrip ke Southern France..Kami dah berangan tak jejak bumi dah time lunch tadi, padahal cakap je baru..

Ni yang Cawan duk sebelah aku nih, tengah baca paper The Star kurun bila tah, tiba-tiba je ade pasal Maldives plak. Adui mak ai, geram je tengok gambar-gambar tu..pas tu boleh plak dia duk tanya bila nak pegi..eeeeee tak patut betul la!!!

July, August, September, October, emm 4 bulan akan datang ni aku tak de plan ke mana2..mati kutu dibuatnya.. Sesiapa ada idea?? Boleh kasi cadangan? Aduiii tolong la....

4 comments:

3plepl8 said...

member2 yang nak ke samui tu tak siap apa itinerary pun lagi. countdown dah semakin hampir tu...alamak. jgn jeles huh!

Unknown said...

cis!! saja nk kasi panas hahhahaha..Memang masa tu lambat sgt rasanya berlalu, itinerary aku dh siap lama dah, tp tak pegi2 pun lagi..adeh..

Biqque said...

hahahaha i saje je buat2 tak nampak samui tu...tertekan lah!

MALDIVESSSSS??? NAKKKKKKKKKKK!

blokdrive said...

bestnya depa jalan sana sini.. gila teringin aku nak pegi puket.. ntah bila ntah nak dapat pegi..