Tuesday, June 23, 2009

Penangan Gelimat Mat Mat..

Malam tadi sambil aku melayan internet...tiba2 je Lane menjerit sambil sumpah seranah "Bongok!!!! Muni letak video aku menari gelimat ngn Icam dlm blog dia..ee taik kentot betul la..." sambil tergelak2..bukan gelak sikit2 tau, gelak gila babi punye gelak!!! Mula2 aku tak heran sgt, tp beria2 sgt dia gelak, aku pun bukak la blog Muni..

Haaaa amik ko!! Terkejut dan terkaget sebentar...Masya Allah..Diorg duk menari lagu Gelimat kt Ipoh rupenye hari tu..Aku pun layan la...adeh, kelako habis, aku gelak sampai tak leh berhenti, terkekek2, rasenya jiran sebelah umah gerenti leh dengar kitorg gelak malam tadi, nyaris Cawan keja malam je, kalo tak mesti lagi riuh!! Kalo Amier tgk video ni, gerenti la terguling2 budak tu kat umah!!! Member2 yg tengok pun ckp kelako, siap ajak aku prektis menari lagu, kate Biq "leh kite nari ramai2" ... Hahahah nk buat jadi lagu theme Sekupang forum ke??

Sebenarnye Icam, Amier dan Cawan memang suka gile kat videoclip Gelimat nih, kalo berkumpul je, mesti lagu ni diorg nyanyi, sorang start, pas tu bersambung2 la lagu tu, kalo Icam sebut "kuntagani..", Amier mesti sahut "Matakuye" Cawan plak sambung "Kasi murah kalkulator encik tabur.." pas tu beramai2, nyanyi "geli matttttttttttttttt, mat mat mat!!" Eee pening pala otak aku dengar..Tiap2 hari sepanjang Icam ade kat KL nih!!!

Yang pasti nye sekarang nih, satu rumah dah kena penangan lagu Gelimat, aku skrg pun dh tau lirik lagu tu sket2, Lane siap dh buat video clip ngn Icam, Muni tu pun sebenarnye dlm diam2 dh tau dh lirik lagu ni, cuma maintain jek tu!! cit podah GELI MAT!!!

Kalo korang nk layan videoclip tu, sila ke blog Muni, a.piece.of.me ade kat blog list aku...hahhaha..

2 comments:

Biqque said...

hahahahaha sampai i ngan sharul pun gelak kekek2 tak bleh blah ngan subtitle dia yg cam haram tu!!! kahkahkah!

3plepl8 said...

geli mat mat mat mat
huraaaaahhhhhh....piapppp