Thursday, June 16, 2011

Si Cute Aqilah




 Apa ni mummy?? Pagi-pagi buta dah gerak saya suruh bangun pulak..air liur basi pun penuh kat muka lagi nih... (mood pagi baik, sebab tu senyum)

(Tiba-tiba mood berubah) Haaaa?? Ada sessi fotografi?? Saya tak tau plak dalam jadual saya hari ni kena amik gambar plak!! (kaget) Alamak...macam mana ni? Saya rasa tak ready la mummy..huh..ok tarik nafasss..hembussss..tarikkkkk..hembusss...(panicking!!)

 Ya rabbiiii...baju ni ke saya kena peragakan?? Alaaaaaa tak nak laaaaaaaaaaa..ni macam terlebih sudah!!! Malu la saya renda-renda, lip lap lip lap! Apa salah saya mummy, sampai kena pakai baju ni?? (in denial mode)

 Heeee cepat sikit mummy..geli dah ni..gatal-gatal dah saya ni.. tak boleh tahan laaa..Ya Allah selamatkanlah hambaMU yang comel ini...

 Ada berapa shot lagi mummy, cepat sikit boleh tak?? Tolong kesian sikit dekat saya yang comel ni..!!! Aaa ni yang malas kasi chance ni!!

Boleh tak kite move on dengan baju yang berikutnya?? (muka dah naik berang).. Alaaaa rimas la!!


 Haa..yang ni ok sikit dari yang tadi..takde la saya tergaru-garu macam beruk..hehehe..tapi saya memang dah takde mood nak buat photoshoot ni..so tolong la cepat sikit yer, sementara saya ok lagi ni!!

 Mummy focus mana tu? Saya sini la..saya dah bosan ni..cuba faham sikit air muka saya ni!!! Adoii laaa.. Kalau mummy sayangkan lappy ni, baik cepat sikit, kalau tidakkkkkkkk.......

OK THAT'S IT! IT'S A WRAP MUMMY..sudah-sudah la tu!!! Saya nak tidur pula.. Jangan lupa update gambar-gambar tu dalam blog mummy.. 


Nota khas:
Baju maroon renda-renda & lip lap lip lap tu, adalah hadiah pemberian kawan daddy saya yang didatangkan khas dari India. Ye saya tau, baju import tu (sengih jahat). Tapi saya tak tahu la nak pakai baju tu kemana, sebab terover glamour sangat. Ada sapa-sapa yang berminat dengan baju tu? Saya boleh kasi sebagai hadiah..nak? nak? nak? Auntie Biq minat tak?? boleh kasi kat Kiki ke? *wink *wink..

Baju turqouise, dihadiahkan oleh sesorang, yang saya sendiri tak ingat, sebab dah lama gila (sejak saya baru lahir hari tu laaa). Baju ni comel, ala-ala ballerina gitu, dan saya suka, sebab selesa! Tak glamour sangat macam baju maroon tu, so takde la budget terlebih sudah kan???.. Mungkin saya patut pakai untuk birthday party saya (cewahhh) yang akan datang tidak lama lagi. Ooh ye..untuk pengetahuan semua, saya bakal menyambut ulangtahun kelahiran saya yanggggggggggggg ke satu...eh salah, yang PERTAMA.. yesss u heard me right!! PERTAMA ok!! Ye saya tahu, saya masih muda lagi..(tersenyum sinis dengan bangga). Ok, baju ni saya rasa saya nak simpan, mungkin tema birthday party saya nanti warna turquiose + baby blue, boleh la sama macam Doraemon sikit..ihikss..

Apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih la keatas pemberian baju-baju tu semua..saya sayang anda semua..muah muah..xoxo..(ewahhh)


Nota khas utk auntie Biqque di Puncak Jalil: 
Ha amacam auntie Biq? Dah puas ati tgk saya posing dengan baju-baju tu?? Jangan lupa hadiah hari jadi saya yang akan datang ni. Jumpa di Bagan Lalang/Morib nanti.. (cium mulut air liur meleleh sikit)....au revoir (eh tercakap French pulak..ihikss)


11 comments:

Harlaney said...

kah kah kah.. baju apa la ni!! eee tak sesuai..

Unknown said...

hahaha..yg maroon tu dtg khas dr india, kawan iz kasi..aku ingat nk pass je kt sape2, buat lapik meja pn xsesuai tu huhuhu..kain dia keras gileee..

Anonymous said...

masya allah! patot le ade bunyi camera pagi2 buta kelmarin tuh. ish ish

WIZ said...

Wat ever pun baju and qila cantik belaka..... muah!!!!

Biqque said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

SUMPAH TAK BLEH BLAH OK! I RASA KALO BUAT BDAY PARTY ALA MASQUERADE, BARU KENA NGAN BAJU MAROON TU!

yg balerina tu comel. banyakkan lagi dress kembang semangkuk serta pin2 rambut atau cekak comel ye! BARU LA GADIS CIK "AKHILAAAAAAAAAAAAAAAA' :D

*keluar gi cari hadiah aqilah...ape la nak kasi nih!*

Unknown said...

Totty: Emm biasa la tugas jurufoto, pagi petang siang malam..

Kak Zana: Terima kasih kak!! Muah dari Aqilah juga..

Biqque: Hahahah gelak la lagi..gelak laaaaaa... Ok Aqilah nak pegi cari dress kembang semangkuk yang sesuai untuk nz nanti, boleh posing di dpn tasik wakatipu (tak tipu ni auntie Biq!!), serta posing di ladang ijau yang luas bersama-sama dengan kambing biri2 yg comel huhuhu..

Cawan said...

Baju maroon tu kena pakai inner laaa.. comei laa tu, huh!

Salam Wizana, lama tak jumpa.. he hee..

juanita said...

saya tak tahan baca dailog2 dia :D

Wa said...

comellllll :) btw travelholic juga di sini :)

Unknown said...

eta: hahaha

wa: tq 4 visiting :) ..happy travelling!!

Biqque said...

make sure cari baju aqilah kaler2 ok, baru cun ngan kaler padang rumput nan ijo tuuuu!