Wednesday, June 15, 2011

Levi's Curve ID Rocks!

Saya bersumpah di atas Levi's Curve ID!! Memang best, dan menepati ciri-ciri yang bersesuaian dengan jenis body korang!! Percaya la (cewah promote plak)..  Levi's lama aku dah berabuk dah, sebab syok sangat pakai yang Curve ID ni. Tak caya pegi la try di mana-mana store Levi's diseluruh dunia hehehe..Mula-mula sarung masa fitting, terus jatuh cinta sebab ngam dengan badan! Tak macam dulu-dulu beli nak beli jeans, longar sana, ketat sini, peha tak muat, bontot tak mantap la, tersepit sana, tersepit sini! ngeee...penyudahnya tak beli hehehe..


Levi's Curve ID ni ada tiga jenis, Slight Curve, Bold Curve dan Demi Curve (mine - Slight Curve). Sistem fitting baru ni memang sungguh menakjubkan dan sudah pun uji pada 60000 wanita yang bentuk badannya berbeza diseluruh dunia!! Levi's Curve ID ni dah berada dipasaran since mid 2010, tapi aku baru je beli March 2011 hari (ketinggalan betul!). Harga bermula dari RM 2xx.



Ok jom pegi beli jeans baru sebab yang sedia ada ni macam dah loose pulak *wink *wink 


5 comments:

Harlaney said...

tunggu la aku kurus balik nanti, confirm aku beli satu tuk pegi ke tut.. skrg kene pakai yg super low cut jek.. tu pun semayang senak perut!

Biqque said...

i dah laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama tak beli jeans ok! last yg CK ngan Guess kat houston tu ha! which i tak pakai punnnnnnnnnnn!

kena try ni :D

Unknown said...

Laney: Ha tunggu kurus ler..beli skrg rugi huhuhu..

Biq: Ye mari cube utk misi NZ nih..hahaha..

Ely Hasrul said...

ehem.. aku penah cubak kt levi's parade.. tahun lps.. lepas raya tak silap.. ehem.. ehem.. susahh gak nk muat ehemmmmmmm... dia kena test kt 6juta wanita plak hahhaa.. xpe skang tgh workout nih.. mintak2 pasnih tak ehem lagik.. hahhaa

Unknown said...

Eleh pn. ely hasrul..macam la gemuk pun sampai tak jumpe yg sesuai..tipu nih..tipu nihhhhhhhhhhhhhhh hahahaha