Monday, May 30, 2011

Long Awaited...


Insya Allah...

9 comments:

Biqque said...

benci la camni...sob sob...sampai hati meninggalkan ku disini...sob sob...

aKHilahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

BlueEwoke said...

eh eh..u pegi ke LAND OF THE RISING SUN!! Idaman kalbu ku jua.. 2013/2014 kite tukar la destinasi, i ke sinun, u ke situt plak..

kemang~ said...

hissshhhh! nk gi mane plak ni? adoi bez nyeeeee..huhu,,.,nak pegi europe x cukup k lg...hihihhi

alya amsyar said...

wahhhh jelez nye .... btw dah follow n letak dlm blog list... :)

BlueEwoke said...

Kemang: Insya Allah beberapa buah negara di atas, jika diizinNYA.. Aminnn.. (tp tiket dh beli :p)

Alya Amsyar: Tak usah jeles, semua org pun boleh. Tq sebab follow..

kemang~ said...

oooo...grrrr meroyannn nih nak pegi...xpela,, nnti dah keje, baru nak pegi kat sane,,,mase tgh blaja ni kna pegi tempat dekat2 dulu :D

juanita said...

Wahh..make sure amek gambo pose romatic2 yer :)

Lily Riani said...

nak pinjam bukuuuussssss?

BlueEwoke said...

Lily: Buku tu adalah Atlas i masa form 1, yang i sangat suka usung ke mana2, dan berangan masa zaman2 mesolitik dulu huhuhu..cuma ada map je dlm tu. Tapi kalau u nk pinjam, boleh jer...ihikss..