Sunday, July 26, 2009

Our 1st...

11 comments:

biqque said...

romantiknyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

cincin kita sama la! both husband n wife! tapiiiiiiiiiiiiiiiiii sharul dah ilangkan dia nyer kat nusa dua, bleh??? cintaku berkubur di nusa dua...sigh...

BlueEwoke said...

hahahah..nampak gaya nye u nye anniversary thn ni, kene p belajar diving la, leh cari cincin yang hilang kat nusa dua..gile adventure!!!!

3plepl8 said...

aik cam sama....jauh tul nk hilang cincin tu

biqque said...

mmg sama punnnnnnnnnnn (marah mode) tapi ayang nyer ilang kannnnnnnnnnnn! nyampah!

BlueEwoke said...

hahahahaha tersama la pulak...ape nk buat..memang cincin impian tuh...hahahaha

Cawan said...

kalo ilang, tolong laa beli kan yg serupa.. para2 suami ni x minta banyak..

3plepl8 said...

hhehe yes betul tu encik cawan. mana byk pun...cincin kecik je.

BlueEwoke said...

ala tak abis2 para2 suami huh!! cit podah!!! p balik india laaa

Cawan said...

ha betul betul betul.. siap kan ngan spare skali.. incase ade tragedy lg ke.. bini nyampah tahap mane pun..

biqque said...

wahwahwahhhhhh...gwe punya pengalaman peribadi deh, ngak bisa ngomong apa lagi deh! ya udah terbukti, suamiku itu yg menghilangkannya! semua brang di dunia ngak gratis loh! gwe ngak bersalah...ngak bisa diadilin gitu mas! gwe ngak bersalah si! gembel!

BlueEwoke said...

kah kah kah..makcik indon dh start membebel..habis la pak Sharul keh keh keh..ni cam kene pusing ke Bali balik je nih...