Tuesday, September 7, 2010

Now You See It, Now You Don't..

Sabtu (4 September)

Ini hasil kerja tangan aku dan Cawan Sabtu hari tu. Dia telah memaksa aku buat juga kuih raya, dengan alasan, oven yang dibeli tahun lepas dah berhabuk tak pakai semenjak dari tahun lepas..gegegege... Lihat ada 5 bekas kuih..


Selasa (7 September) 4 hari kemudian...

Hanya ini saja yang tinggal...bekas yang penutup warna merah, aku dah kasi kat mak Cawan, bekas no 2 yang tinggi tu, dah habis dilantak oleh aku dan Cawan, bekas no 3, dah kasi geng Sekupang makan sempena gathering berbuka puasa, bekas no 4, dilantak oleh aku dan Cawan lagi (tapi Cawan makan lagi banyak malam tadi, masa tengok citer cina kat TV3 huhuhu).. So yang masih belum terkorban adalah bekas no 5. Adakah no 5 mampu bertahan sehingga hari raya??? (sambil geleng kepala)


Emmmm balik Ipoh ni, macam kena buat lagi sekali je... (sambil garu dagu)

6 comments:

Cawan said...

Bekas 2nd last tu ade suku kasi India HP makan, sedap katenye.. ha haa..

yg bekas last tu ptt jual aritu dh, nyaris2.. gara2 org tu takut tak sedap.. tgk laa sape yg buat nye kan?

Lily Riani said...

HP kalau makan free semua sedap jek. ahhahah.... trust me, i've been there loooooong enough.na goodies hp marketing?

3plepl8 said...

wooohoo sedap2 ini kueh. tq la bwk dtg sesi bukak puasa haritu.

Biqque said...

hoi sedap tuuuuuuuuuuuuuuu! kompom tahun dpn nak order!!!

BlueEwoke said...

hahahahah..ok order2..i jual murah punyaa.....

Along n nora said...

kenapa takder utk kiteorg??.. huhu.. pe2 pun selamat hari raya dari kami sekeluarga..