Sunday, May 10, 2009

Project Hujung Minggu: Hantaran Along

Weekend ni tak pegi ke mana2, cume pegi Carrefour, beli barang dapur dan jugak SSF pegi beli riben utk hantaran Along..

3 hari cuti, aku berjaya menyiapkan hantaran Along..eh tak la semua, ade 9 dulang, tp aku dh buat 6 dulang dah. Lagi 3 tu cuma duit hantaran, sirih junjung dan barang kemas. Sireh junjung mak mertua aku nk tempah kt Chow Kit je nanti, so tinggal lagi 2 tu aku buat..

Disebabkan aku ni amatur je buat2 bende gini, jadi hasilnye tak de la da boom mcm Pak Abu punye hantaran kan..hehehe..Tema hantaran nih, silver & hijau..



3 comments:

ieda said...

sweetnya hantaran yg ko buat na....leh jadi wedding planner nih.....

BlueEwoke said...

kui kui kui..iyo lah tu

biqque said...

cantikkkk!