Friday, April 20, 2012

Lipstick Fushia dan Pak Ian


Ingat nak cuba lipstick color fushia
Tapi muka tak macam Fazura, 
Kim Kardashian lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii la bukan,
Chawanna dan geng dah tak sabar nak jumpa pak Ian,
Kata si anak Pak Ian yang minat mengintai pondan tu, satay Pak Ian, paling mantap!
Errrr apa kena mengena lipstick color fushia, pondan dengan Pak Ian?
Ke mana? apa? dan siapa? arghhhhhhhhhhhhh
Sama-sama la pembaca setia nantikan..



p/s: Bertabahlah dengan pantun aku yang tak berapa nak masuk tune nih hehehehe


Message tajaan Chawanna: Ingat!! Jangan mengumpat sambil drive..Semoga korang selamat ke destinasi yang nak dituju esok wahai rakan-rakan sekalian.. au revoir..

Tag: BiqqueDanny (KakiBerangan)LilyMasMZKak CocoJanggelIcamMasZuberByya dan semua yang terlibat la..sori aku tak tag semua..memang hilang ingatan nih huhuhuhu


10 comments:

Almiraz said...

Haha u are too funny!

BlueEwoke said...

Almiraz: Hahahahah seriusly i memang tak funny sgt..biasa2 jek..jgn terpedaya okeh!!

Biqque said...

omg! seriously? u ada lipstick kaler fushia ke???

Janggel said...

OMG tak sabo tengok NA pakai lipsetik!!!!

Diana Diane Teo said...

Again??? Best lah kamuorang!!
(Same comment I put on others too. Hehehe)

Lily Riani said...

sana ada airport dak? i nak naik plane

Danny / John said...

fushia tu kaler ape?
muka na mcm fazura??? oh no!!!!!

puan seri said...

salam,,,
tgh study blog NA ni... best sangat baca.... seronoknya boleh travel tgk2 negara orang...


salam perkenalan,
puan sri

BlueEwoke said...

Puan Seri: Salam, selamat datang ke Chawanna..eheheheh.. salam perkenalan juge :)

Ely Hasrul said...

laaa atas tuh pantun ker?? hahahah aku dh nk carut dh hahahahhaa